Еволюція сучасних літієвих акумуляторів намагається рухатися різними шляхами, але багато експертів бачать потенціал підвищення щільності зберігання заряду переважно в збільшенні вмісту нікелю. Корейські компанії приступили до випуску літієвих акумуляторів, в яких вміст нікелю в електроді перевищує 90 %. Такими батареями будуть оснащуватися багато електромобілі, що виходять на ринок сша в найближчі місяці.

Джерело зображення: sk innovation

Як відзначає business korea, компанії lg energy solution і sk on мають намір почати масове виробництво нікелевих акумуляторів з високим вмістом цього елемента в цьому році. Samsung sdi вже приступила до виробництва нікелевих акумуляторів п’ятого покоління з підвищеним вмістом даного металу. Прийнято вважати, що частка нікелю в хімічному складі електрода повинна перевищувати 80-90%, щоб акумулятор ставився до даного типу.

Раніше налагодити випуск батарей з підвищеною щільністю зберігання заряду і високим вмістом нікелю не представлялося можливим через низьку стабільності таких елементів живлення. Такі акумулятори були не цілком безпечні в експлуатації, тому виробникам довелося розробити заходи щодо стабілізації їх експлуатаційних властивостей. Samsung додала алюміній до складу електрода і використовувала спеціальне покриття, lg energy solution надійшла схожим чином, а sk on експериментувала з формою сепаратора.

Новітні моделі електромобілів у верхньому ціновому сегменті вже готові використовувати батареї з підвищеним вмістом нікелю. Кросовер bmw ix оснащується акумуляторами samsung sdi, він запропонує запас ходу до 630 км.пікап ford f-150 lightning вийде на ринок в наступному році, він якраз буде комплектуватися новими батареями sk on. Пікап gmc hummer буде оснащуватися батареями lg energy solution. Крім того, остання з компаній буде випускати в індонезії для електромобілів hyundai аналогічні акумулятори з високим вмістом нікелю, починаючи з 2024 року.