Проходження завдання світу “виключно винятковий письменник” в genshin impact допоможе розібратися як пройти крізь туман і зробити підношення.

У геншин імпакт 2.2 розробники завершують розвивати територію регіону інадзума. Частиною країни, що поклоняється електро, цього разу стає острів цурумі. Традиційно, щоб потрапити в нову місцевість, потрібно виконати спеціальне завдання, наповнене загадками.

Далі представлено докладне проходження завдання світу крізь туман, яке дозволяє відкрити цурумі, вічно оповитий туманами.

Як почати завдання

Для початку поговоріть з катериною, яка відправить до суміди. Вона розповість про свій роман і попросить головного героя передати його на острів цурумі. Відправляйтеся на острів рито на зустріч з камою.

Для доступу до цього завдання світу повинні бути виконані всі квести з серії мисливці за грозами сейрая.

Цілі

  • поговоріть з катериною.
  • поговоріть з сумідою.
  • поговоріть з камою.
  • відправляйтеся на острів цурумі.
  • поговоріть з таємничим хлопчиком.
  • поговоріть з ру в зазначеному місці.
  • доторкніться до гнізда.
  • зберіть пір’я і зробіть підношення гніздівлю.
  • поверніться до ру.
  • прямуйте до місця проведення церемонії.
  • пройдіть крізь туман і зробіть підношення гніздівлю (3 шт.).
  • поверніться до місця проведення церемонії.
  • поговоріть з камою і поверніться.
  • поверніться до суміди.

Проходження виключно винятковий письменник

Після розмови з катериною, сумідою і камою гравець опиниться на цурумі.

Рекомендуємо відразу після завершення розмови з камою активувати поруч статую семи архонтів. Хоча відкрилася карта все одно буде в більшій своїй частині затягнута туманом.

По завершенню діалогу потрібно буде рухатися вглиб острова. Пройдіть через кам’яні ворота, на які вказав кама, щоб не загубитися в тумані.

Пройшовши через ворота, мандрівник розсіє значну частину туману. Поруч виявиться хлопчик, з яким потрібно поговорити. Його звуть ру і він покличе чужоземців на якусь церемонію.

За адаптацію до дивного клімату цурумі гравець отримає ачівку «через ворота туману».

Як пройти крізь туман

Пересувайтеся по острову, орієнтуючись на кам’яні конструкції, що світяться білим. Тільки особливий шлях дозволяє безперешкодно переміщатися по цурумі.

Користуючись цими маршрутами потрібно буде торкнутися всі гнізда, про які говорять нові знайомі мандрівника і паймон.

Розташування всіх гніздівель

Після розмови з ру і його друзями вирушайте до всіх гніздівель. Доторкніться до них, а також зберіть пір’я громової птиці, якій поклоняються місцеві.

Перше гніздування

Дивні електро-дерева, розташовані на острові, називаються гніздами. Щоб доторкнутися до одного з них, досить підійти в зазначену точку. Перше знаходиться біля місця бесіди з ру, макірі та іпе. Після дотику до дерева в різні боки розлетяться пташине пір’я, які потрібно зібрати. Вони відзначаються на міні-карті знаком пера, що спрощує пошук. Зібравши всі пір’я, зробіть підношення гніздівлю, щоб прибрати чергову ділянку туману.

Після потрібно буде відвідати місце проведення церемонії і поговорити зі священиком матою. Він попросить зробити підношення ще трьом гніздам. Вони ховаються за трьома ділянками туману, які видно на карті. Якщо дивитися в туман здалеку, то відразу можна побачити потрібні дерева.

Друге гніздування: рівнини аутаке

Поруч будуть бродити нові собакоподібні монстри (шукачі/гончі розриву). Їх потрібно знищити, а потім поговорити з ру, що стоїть поруч. Після доторкніться до дерева і зберіть пір’я, як в першій точці. Однак тепер збору заважатимуть противники, які з’являться в кожній точці.

Одне з пір’я буде відлітати від мандрівника. По дорозі потрібно взяти електрогранум, щоб пройти крізь купол.

Третє гніздування: пік сірікоро

На острові північніше пляжу ойна знаходиться гора. У печері під нею стоїть потрібне дерево. Все пір’я полетять на дно печери (під воду). Щоб опустити воду, потрібно довести трьох блукаючих фей на їх вівтарі:

  • перша знаходиться біля входу в печеру;
  • друга – на гілці правіше дерева;
  • третя – лівіше і нижче за деревом (щоб повернути її назад, скористайтеся гілкою громової сакури і летите вгору через громову сферу).

На дні вийде забрати тільки одне перо. Два інших полетять далі по коридору до великої круглої двері, яку можна відкрити, лише розгадавши загадку з релейними каменями. Для цього повинні бути замкнуті дві окремі ланцюги зліва і праворуч від дверей. На скріншоті нижче відзначені точки розташування релейних каменів. Після замикання ланцюгів з’явиться багатий скриню і розблокується активатор біля входу.

Відразу за дверима знаходиться руїнний страж, убивши якого можна забрати ще одне перо. Останнє ж буде наполегливо відлітати від мандрівника. Знову на шляху гравця буде печера з трьома феями, релейними каменями і водою.

  • першу фею можна знайти прямо біля входу.
  • друга знаходиться на сходах, що ведуть в кімнату праворуч.
  • третя-закрита купою каменів (потрібно вдарити) зліва за дзвоном, що впав.

Якщо довести 6 фей до садів в рамках цього квесту, гравець отримає досягнення «напрямок в тумані».

Розблокований феями активатор опустить воду. Під нею знаходиться друга частина загадки з релейними каменями. Самі релейні камені можна взяти внизу (2 штуки) і один в впав куполі (там же розташовується дивовижний скриню з кресленням для будинку). Розташувати їх необхідно наступним чином:

Рішення загадки розблокує активатор біля дверей, а також дасть гравцеві розкішний скриню. Залишиться лише пройти і долаючи ворогів забрати останнє перо. Залишиться лише піти і зробити підношення, а потім поговорити з ру.

Якщо розлітаються пір’я не вдається повернути, то можна телепортуватися з локації. Перо виявиться на колишньому місці (на дні печери).

Четверте гніздування: святилище тирай

До останнього гніздування можна добрати через печеру, по якій гравець рухався за пір’ям третього гніздування. Також можна піднятися на очищений від туману пік сірікоро, щоб активувати точку телепорту, а вже звідти спланувати до святилища, що буде більш розумним рішенням.

Інші загадки підземного ходу до святилища ми опишемо в окремому гайді.

Після взаємодії з деревом:

  • одне з пір’я полетить на дно печери, з якої гравець виходив, якщо рухався до святилища по підземному ходу з піку сірікоро.
  • за другим доведеться полетіти через фазові ворота (після воно повернеться до гніздування).
  • третє-лежить на землі у простої загадки з релейними каменями. Поки автор вбивав з’явилися супротивників ланцюг активувалася через отриманий електро-статусу.

Поговоривши з ру, повертайтеся до місця церемонії. Досліджуйте вказане місце, а потім повертайтеся до кама в точку прибуття на острів. Повернувшись на рито йдіть до суміди. У розмові з’ясується, що знайдена маусіро була загублена. За це гравець отримає ачівку «п-паймон її з’їла», а також завершить завдання світу «крізь туман».

Відеопроходження

Нагороди

За проходження завдання світу виключно винятковий письменник гравець отримає:

  • 50 каменів витоку;
  • 450 досвіду пригод;
  • 5 досвіду героя;
  • 50000 мори;
  • 4 чарівної руди посилення.

Слідкуйте за гайдами і проходженнями по геншин імпакт. Актуальні випробування і квести будуть додаватися регулярно. Пишіть в коментарях, якщо відчуваєте будь-які складнощі з грою, щоб отримати допомогу від авторів та інших читачів.