«гра в кальмара ” взяли корону першості на netflix. Корейський трилер про незаможних людей, які беруть участь у смертоносному турнірі, став явищем з моменту виходу минулого місяця.

Серія займає перше місце в щоденному списку 10 найпопулярніших шоу в декількох країнах протягом декількох тижнів, і були повідомлення, що це один з найбільших запусків для платформи за весь час. Тепер же netflix підтвердили інформацію офіційно, повідомивши, що на сьогоднішній день у проекту кращий запуск серед всіх оригінальних серіалів.

Згідно з твітом netflix, 111 мільйонів облікових записів почали дивитися шоу протягом перших чотирьох тижнів після прем’єри. Це набагато більше попереднього рекорду, встановленого “бріджертонами” в минуле різдво. За перший місяць “бріджертонів” почали дивитися 82 мільйони акаунтів.

Squid game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/sw3fj42qsn

— netflix (@netflix) october 12, 2021