У рамках серії відео з трьох частин, організованої sony , команди, що створили, людина-павук: через всесвіти і комікс майлз моралес: людина-павук , зібралися разом, щоб обговорити різні погляди на персонажа marvel і те, що кожен з них взяв один у одного, щоб втілити його в життя в різних середовищах.

По черзі обговорюючи, як кожна команда створювала світ майлза моралеса, брайан хортон, креативний директор marvel’s spider-man: miles morales, поділився тим, як людина-павук: через всесвіти «надзвичайно надихнув» команду insomniac .

“коли ми побачили людина-павук: через всесвіти, ми вже розробили невелику історію для нашої гри«, – пояснює хортон, -” але ми були натхненні і налякані тим, наскільки хороша історія, яку ви, хлопці, розповіли про майлз. Всі дрібні деталі, які ви вклали в персонажа, дійсно допомогли нам підняти планку нашої гри”.

Філ лорд відповів на цю заяву, сказавши «що»insomniac були досить люб’язні, щоб запросити нас до себе і показати нам дещо з того, над чим вони працюють, і ми були дійсно вражені їх спостереженнями і деталями, які вони знайшли в локації гарлем”.

Обговорюючи місце дії marvel’s spider-man: miles morales, хортон сказав про те, наскільки важливо для команди було точно уявити околиці місця, де живе майлз.

«ми випустили нашу демонстрацію, в якій бачимо, як майлз гуляє по своєму району, і на вулиці просякнуті духом пуерто-ріко». – пояснює хортон « ” вся команда була об’єднана цією дуже конкретною метою, щоб гарантувати, що світ, в якому жив майлз моралес, здавався реальним».

Ця думка була підтримана старшим аніматором гри джеймсом хемом, який пояснює, що команда insomniac провела багато досліджень при розробці гри. Навіть до найдрібніших деталей, таких як то, які пуерторіканські страви подавати під час вечері ганке і фіна, хем пояснює:

«щоб створити таке відчуття, ніби ви були там раніше, ви можете відчути запах їжі під час гри – я знаю, що вони провели дуже багато досліджень, щоб все зробити правильно».