На відміну від команди gsc game world, ентузіасти, об’єднані під прапорами dezowave, продовжують інформувати громадськість своєю виконаною роботою.

В даний момент розробники модифікації s. T. A. L. K. E. R. 2: old concept продовжують допрацьовувати движок x-ray 2.0. Зокрема, для нього дописуються відсутні компоненти і технології. ось перелік того, що вже з’явилося в движку: – cook-torrance brdf (з підтримкою анізотропії) для спрямованого світла.- split-sum specular ibl – diffuse ibl – screen space sun shafts – rtao (для потужних пк)- ssao (для слабких пк)- атмосферне розсіювання (модель заснована на nishita[93])- об’ємні хмари – 2d хмари (з променевим освітленням)- ao фільтрація (натхненна вейвлет-фільтром a’trous)- pbr камера (заснована на документі moving frostbite to pbr)- sss оптимізація шейдерів – туман – tonemapping (підігнана aces крива від stephen hill)- виправлення гами/hdr (2.2 лінійний і т. Д.)- деякі виправлення проблем xr2( альфа-тестування та інше) – ряд оптимізацій движка. в процесі розробки і тестування знаходяться: – volumetric sun shafts (raymarched)- hbao – відображення в екранному просторі – g-buffer optimizations. До оновлення розробники прикріпили два демонстраційних скріншота:

Нагадаємо, що модифікація s. T. A. L. K. E. R. 2: old concept представляє з себе спробу команди модмейкерів dezowave «повернути той самий s. T. A. L. K. E. R. 2 2010-го року». За основу мода взяті “злиті” матеріали скасованої гри концепції 2010-2011-х років, включаючи дизайн-документи, концепт-арти, а також ранній білд з декількома локаціями і npc. Природно, ніяких, навіть можливих термінів виходу у модифікації немає.