Південнокорейський інтернет-провайдер sk broadband подав в суд на стриминговый сервіс netflix після виходу серіалу «гра в кальмара», який став настільки популярним, що трафік платформи в його мережі підскочив до позначки 1,2 тбіт/с. Провайдер вважає, що netflix повинен покрити витрати, пов’язані із збільшенням трафіку і обслуговуванням мережі.

Джерело: netflix.com

В цілому провайдер sk broadband незадоволений тим, що потік даних в її системах постійно збільшується в міру того, як все більше число користувачів в південній кореї підключається до netflix. «ми розглянемо позов, який проти нас подала sk broadband. У той же час ми продовжимо прагнути до відкритого діалогу і вивчати можливості роботи з sk broadband, щоб забезпечити безперебійну роботу стрімінга для наших спільних клієнтів», — прокоментував інцидент виданню the register представник netflix.

Це вже не перший випадок зіткнення двох компаній. У листопаді 2019 року sk broadband звернулася до корейської комісії зі зв’язку (korea communications commission) із закликом зобов’язати гігантів веб-відео netflix і youtube платити за використання мережі. Тоді netflix подала позов проти sk broadband, щоб надати судам можливість вирішувати, чи слід компанії виплачувати компенсації провайдерам.

Джерело: netflix.com

У червні, як повідомило видання the korea herald, судді в сеулі винесли рішення на користь корейського провайдера, постановивши, що netflix повинна виплатити sk broadband деяку «розумну» суму за обслуговування трафіку гіганта. Згідно з даними провайдера, в четвертому кварталі 2020 року на netflix довелося 5% трафіку в південній кореї, і тільки за цей рік платформа повинна виплатити $23 млн.стрімінг оскаржив дане рішення, розгляд в наступній інстанції почнеться в грудні.

Останній позов sk broadband проти netflix, ймовірно, викликаний несподівано великим зростанням трафіку, викликаним новим хітом на платформі. У минулу п’ятницю сервіс випустив корейський серіал» гра в кальмара”, де персонажі трилера-антиутопії сходяться в смертельній боротьбі за великий джекпот. Шоу стало найпопулярнішим за переглядами в 90 країнах присутності netflix і отримало високі оцінки критиків.