після багатьох невдач ми нарешті прийшли до успіху в індустрії ігор. Я дуже пишаюся командою розробників і тим, яку завзятість вони проявили. Кожен необхідний крок назад вони сприймали як перешкоду, необхідну для того, щоб чогось навчитися. Які б у вас не були цілі, не здавайтеся – як би складно вам не було.

Джефф безос

І дійсно, незважаючи на безліч скарг на черги і неоднозначні, скажімо так, відгуки про геймплеї, new world зараз користується шаленою популярністю. Гра протягом останніх декількох днів міцно тримається в топі рейтингу steam, в неї грає безліч стримерів, за якими підтягується і аудиторія.

Виникає, втім, питання: а чи не зарано радіє джефф безос? адже зробити хайп навколо гри це одне (і з цим завданням amazon успішно впоралася), а ось утримати аудиторію і розвивати контент протягом довгого часу це інше. Користувальницький рейтинг гри на метакритиці далекий навіть від посередньо. Звичайно, метакритик теж не еталон об’єктивності, але тим не менш. До того ж і в steam багато поряд з позитивними вистачає і негативних відгуків (правда, левова їх частка припадає на вже згадані проблеми з серверами).

Як відомо, для ігор-сервісів реліз це далеко не кінець історії. Чи втримає new world свою аудиторію ми дізнаємося через якийсь час.