Прийнято вважати, що не дуже вдале з точки зору обсягів продажів електромобілів в китаї літо для компанії tesla є прямим наслідком проблем з репутацією цих транспортних засобів. Серія локальних скандалів відвадила китайських покупців від продукції tesla, і до цих пір значна частина збираються в шанхаї електромобілів марки йде на експорт в європу.

Як повідомляє сайт electrek, найняті tesla адвокати почали переслідувати автовласників, які засвітилися у всіх місцевих скандалах, що призвели до репутаційних втрат компанії. По-перше, позов у розмірі $ 650 000 пред’явлений покупцеві вживаної tesla model s ханю чао (han chao), який довів за допомогою стороннього експерта наявність в його екземплярі електромобіля дефектів після того, як машина довільно заглохла під час руху. Позивач стверджував, що tesla продала йому відновлений після аварії екземпляр електромобіля, зажадав компенсації в розмірі $155 000 і вів активну публічну діяльність з дискредитації продукції марки.

джерело зображення: electrek

Тепер прийшла черга tesla пред’явити зустрічний позов, в якому вона звинувачує ханя чао в наклепі. Сума збитку оцінена компанією в $ 655 000. Аналогічну суму, можливо, доведеться відшкодувати і дочці одного з китайських клієнтів tesla, яка здобула популярність своїм скандальним актом протесту на шанхайському автосалоні. Хоча вона намагалася стягнути з tesla всього $7700 за збиток, отриманий в результаті аварії за участю її батька, який керував електромобілем даної марки, американський автовиробник не став розмінюватися на дрібниці і в цьому випадку, запросивши в суді відшкодування моральної шкоди в розмірі все тих же $655 000, що приблизно відповідає п’яти мільйонам юанів.