Австрійська компанія obrist розробила трансмісію hyperhybrid powertrain. Це готова система, яка об’єднує бензиновий генератор з нульовим рівнем вібрації і низькими викидами, паливний бак, акумулятори, електродвигуни і керуючу електроніку.

Базова версія включає двоциліндровий генератор потужністю 40 … 45 квт, акумулятор ємністю 17,3 квт·год і електродвигун 100 квт. Генератор встановлюється в передній частині, там, де у електромобілів тепер розташовується додатковий багажник. Електродвигун встановлюється на задню вісь. Продуктивна версія пропонує генератор з турбонаддувом потужністю 85 квт, акумулятор 25,9 квт·год і пару електродвигунів загальною потужністю 200 квт з можливістю реалізації повного приводу.

У числі модифікованих obrist електромобілів присутній tesla model 3. Модифікація з базовою версією hyperhybrid отримала назву obrist hyperhybrid mark ii. Генератор працює на 95 бензині, витрата якого на 100 км становить близько 2 літрів. Витрата заряду на 100 км — 7,3 квт·ч.

Як повідомляє carscoops, на недавньому автосалоні в мюнхені на стенді obrist була присутня демонстраційна модифікація tesla model y і зараз компанія веде переговори з автовиробниками про ліцензування технології, вартість обладнання складає всього 2000 євро. Дальність пробігу при роботі тільки від акумулятора досягає 96 кілометрів, а в гібридному режимі від 700 до 1500 км, в залежності від умов, раніше повідомляв ресурс insideevs.