Компанія tesla нещодавно відмовилася від використання радарів в електромобілях model y і model 3, вироблених в сша і поставляються на місцевий ринок. Частково це було продиктовано дефіцитом профільних комплектуючих, але tesla вважає за краще пояснювати все зростаючою ефективністю фірмової системи машинного зору. Розробник пз для радарів, компанія oculii, вважає повернення tesla до використання цих датчиків неминучим.

Джерело зображення: reuters

Один із засновників oculii, стівен хонг (steven hong), поділився своїми міркуваннями про тенденції розвитку галузі в інтерв’ю reuters, приуроченому до великих інвестицій з боку американської корпорації general motors. Остання, по всій видимості, розраховує використовувати програмне забезпечення oculii для більш чіткого розпізнавання перешкод за допомогою бортових радарів автоматизованих транспортних засобів. Сума інвестицій не розголошується, але передбачається, що вона досягає декількох мільйонів доларів сша.

Стівен хонг при цьому згоден з представниками tesla, які говорять про низьку роздільну здатність традиційних радарів. За словами засновника oculii, традиційні радари страждають від великої кількості перешкод, але датчики нового покоління цього недоліку позбавлені. Саме вони можуть стати надійною дублюючою системою в разі відмови камер або в умовах обмеженої видимості. За словами хонга, навіть tesla з часом повернеться до використання радарів, як тільки ціни знизяться. У цьому, як він стверджує, не доводиться сумніватися.