Після переходу в серпні глави google health девіда фейнберга (david feinberg) в компанію cerner і закриття підрозділу google health деякі експерти сприйняли це як свідчення того, що google відмовляється від розробок у сфері охорони здоров’я. Проте карен десальво (karen desalvo), головний спеціаліст з охорони здоров’я google повідомила, що зміни відображають зміщення фокусу, а не відмову від напрямку, який пошуковий гігант раніше охарактеризував як такий, що має великий потенціал.

Michael nagle / bloomberg

«ми не економимо на здоров’ї, — заявила десальво в інтерв’ю ресурсу bloomberg. – я зараз зайнята роботою як ніколи. І моя команда теж». Вона описала стратегію google як спробу інтегрувати дослідження та підходи в галузі охорони здоров’я в її основні продукти, такі як пошук і youtube, замість того, щоб просто запускати нові комерційні служби. “ця робота не виконується в одному підрозділі”, – сказала десальво.

За її словами, організаційні перестановки стали відповіддю на пандемію, коли google додала в свої продукти функції для відстеження контактів, мобільності населення та інші інструменти для сфери охорони здоров’я. Google також купила виробника фітнес-браслетів fitbit. А хмарний підрозділ компанії зробив активні дії, щоб отримати вигоду з переходу компаній і людей на дистанційну роботу і навчання.

Десалво очолює клінічний підрозділ, який консультує кілька підрозділів google, включаючи займається картографією, розробкою обладнання та хмарними сервісами. Вона відмовилася повідомити кількість співробітників у своїй команді.