В кінці минулого місяця firaxis офіційно анонсувала свій новий проект в новій для себе франшизі — marvel’s midnight suns. З точки зору ігрового процесу це тактична гра з елементами rpg в» марвелловской ” супергеройської всесвіту. Сьогодні ж представники студії поділилися новими подробицями як самого проекту, так і історії його появи.

За словами геймдиректора midnight suns джейка соломона, керівництво marvel любить ігри серії xcom, тому звернулося до firaxis з пропозицією про створення тактичного проекту у своєму всесвіті. Партнерство виявилося взаємовигідним, і ось, вже в першому кварталі наступного року ми зможемо оцінити його плоди.

Також пан соломон зазначив, що firaxis проектувала midnight suns з розрахунком на приблизно 40-60-годинне проходження. Природно, в залежності від стилю конкретного гравця, його розміреності або нетерплячості.

Далі йдуть додаткові подробиці ігрового процесу. Так, наприклад, розробники уточнили, що не всякий супергерой буде корисний на будь-якому завданні. Команда проектувала місії таким чином, щоб заохочувати різноманітність, тому в більшості випадків вам доведеться перезбирати команду, щоб герої краще реалізовували свої надприродні здібності. Постійно посилати одних і тих же героїв на завдання також ризиковано, оскільки вони можуть отримати травми, які завадять їм виконувати подальші місії. Травми, звичайно, заліковуються, але довго, а посилати пошкодженого персонажа в бій безглуздо через сильні штрафи на дії внаслідок травми.

Реліз midnight suns запланований на березень наступного року на всіх актуальних платформах. Точною датою з нами поділяться ближче до релізу.