Великі компанії намагаються привернути увагу геймерів мультиплеєрними шутерами і проектами за ліцензією. На жаль, найчастіше ці псевдоблокбастери швидко вмирають-народ відвертається від них через пару-трійку днів після релізу. Чого ж хочуть геймери? відповідь очевидна: клацати мишею по печінкою.

Минулого тижня, 1 вересня, до steam нарешті дісталася cookie clicker, казуальна забава, цілком і повністю присвячена випічці. Спочатку це був чисто браузерний, створений за вечір від неробства клікер, проте неймовірна популярність перетворила маленький проект жюльєна «orteil» тьенно в міжнародний феномен, що відмовляється виходити з моди навіть 8 років по тому.

Всього за 6 днів cookie clicker впритул підійшла до топу steam — за останню добу в неї зіграло 60 тисяч чоловік. Цифра, згідно сайту steam charts, тільки зростає і навіть не думає падати. Чи зуміє любов до печива і кліків довести гру до вершини і скинути відверто засиділася на троні counter-strike: global offensive?