Сьогодні, 6 вересня, на заході в мюнхені bmw представила концепт хетчбека під назвою i vision circular, в назві якого закодовані плани компанії на подальше майбутнє. Справа в тому, що даний концепт повністю побудований з матеріалів, здобутих шляхом переробки, і сконструйований так, щоб транспортний засіб можна було повторно переробити в процесі утилізації — мова в тому числі і про акумуляторні батареї. Втім, що не дивно, швидкого релізу даного автомобіля чекати не варто — представники бренду заявили, що серійний автомобіль на основі i vision circular побудують приблизно до 2040 року.

З іншого боку, незважаючи на явний дизайн з майбутнього, автомобіль зберіг основні характерні риси bmw на зразок решітки радіатора, яка виконана у форматі заглушки з чорного пластику з поперечними led-смугами з підсвічуванням. При цьому лобове скло плавно переходить в дах автомобіля-це єдиний компонент, який візуально створює ефект акваріума на колесах. Ймовірно, від цього компонента в серійній моделі відмовляться через занадто високу вартість подібного скляного полотна. Зате ззаду автомобіля все стандартно-широка смуга зі світлодіодами розтягнулася від краю до краю кузова.

Сам кузов виконаний з переробленого алюмінію, бампери з пластика, який переробили і відправили на вторинне використання, а там, де в кузові необхідна жорсткість, використовується метал. Більш того, від клею при складанні автомобіля відмовилися взагалі, та й фарбувати кузов теж не стали — фарба, як відомо, негативно впливає на навколишнє середовище. Замість цього алюміній анодували до бронзового відтінку, а задню частину, яка виготовлена з металу, «пофарбували» в блакитний колір за допомогою термічної обробки. У автомобіля навіть шини виготовлені з натурального каучуку, що робить його гранично екологічним і чистим — саме цього виробник і домагався.

У салоні теж помітний упор на простоту і лаконічність — всі деталі (кермо, v-подібна передня панель, декоративні елементи) виготовлені на 3d-принтері, а самого дисплея в автомобілі немає. Замість цього буде використовуватися проекційний дисплей на лобовому склі, благо» діагональ ” дозволяє.

У bmw не стали розкривати технічні особливості концепту, так як в цьому немає необхідності — їздити по дорогах загального користування новинка точно не буде.