У другій половині серпня ми відвідали онлайн-презентаціюприключенческого екшену lost in random від zoink games –авторів fe , flipping death і ghost giant . Для гри шведи придумали світ, що живе за законами випадку, – де вирішує кидок грального кубика. Дизайн і загальний настроеніепроекта не менш цікаві – розробники надихалися похмуримипрочтеніямі «аліси в країні чудес», творчістю тіма бертона спотвореннями братів грімм.

Гру представили креативний директор і провідний сценарист оловредмальм і виконавчий директор zoink games клаус лінгелед. А слідом за презентацією розробники відповіли на питання, після чого бажаючі змогли пограти в демоверсію lost in random.

Свого часу я із задоволенням пройшов american mcgee’s alice і не без інтересу познайомився з alice: madness returns .тому lost in random в першу чергу привернула мене схожою казковістю-це якщо говорити про загальну атмосферу. Зрештою, подібних проектів виходить небагато,а виглядають вони, як правило, стильно.

Що стосується, власне, сеттингу і геймплея, виглядають вони цікаво. Адже справа не тільки в центральній ролі кубика і випадку вмире lost in random, але і бажанні розробників пофантазувати натему: “як це, опинитися в гігантській настільній грі?». Стильвыдержан ретельно: головну героїню звуть івен (англ. Even –парний), а її сестру, яку за сюжетом доведеться рятувати від злойкоролеви, – одд (англ. Odd-непарний). Королева ж править залізнойрукой-заборонила всі ігрові кубики, крім одного, і його кидкаміопределяет настрій і характер підданих на день, їх майбутню професію і навіть всю подальшу долю. Мухлити власниця залізної маски, зрозуміло, не забуває.

Така зосередженість на кубиках не могла не позначитися на бойовій системі гри. Супутником івен стане розумний кубик дайсі, що наділяє героїню безліччю здібностей. Кидаючись в бій сприхвостнями королеви, дівчисько буде збирати випадають з ніхкристали. І заповнивши з їх допомогою особливу шкалу, вона зможе кинутьв бій дайсі і його таланти – в буквальному сенсі кинути так, какце робиться в настолках. Після чого екшен покаже себе як стактичної, так і з боку колекційних карткових ігор.

Тактичний елемент зав’язаний на можливості зупинити час, щоб озирнутися і прийняти правильне рішення в запалі сутички. Що стосується карток – в розпорядженні івен колода, що дозволяє називати на полі бою союзників, матеріалізувати зброю ближнього ідальнего бою, вилікуватися або послабити ворогів. Як можна здогадатися,картки в руку приходять з волі випадку. Однак саму колоду з 15карт можна любовно скласти з придбаних по ходу пригодкарт. Правда, на питання про глибину карткової системи, розробники відзначають, що доповнили нею геймплей, не прагнучи до особойхардкорності. Так що набір карток не буде мати вирішального значення при боях з потужними противниками і босами, а ось вашеуменіе тактично використовувати всі наявні засоби – цілком. Але любителі колодобудів все-таки зможуть глибше занірнути в цей проект гри .

На прогресію гравця буде також впливати і кількості точок на теледайсі (стандартних для будь – якого кубика) – від них буде залежати егополезность в бою і можливість забезпечити нас більш потужними можливостями. При цьому при першому знайомстві, за словамрозработчіков, у нього будуть тільки дві точки.

Чи не битвами єдиними живе і дихає. Гравцям відвідає світів, кожен з яких блисне своїми особливості і своїми мешканцями. Тут тобі і вулички сумнівного містечка, і руїни полеглих королівств минулого, іроскошная королівська столиця. Нас чекає дослідження локацій, пошук секретів і спілкування з колоритними персонажами – навіть з невеликим вибором реплік і отриманням побічних завдань.

Пошук схованок та інших затишних куточків нагадає гри, в которихперсонажі з різними здібностями,долаючи перешкоди, доповнюють один одного, так, івен буде стріляти з рогатки понаходящимся поза досяжністю об’єктам, а дайсі зможе пролазити вузкие лази і, наприклад, збирати корисні монетки. Зібрані кошти можна залишити у торговця картами. Нарешті, як будьтребування в похмурій казці недостатньо, очікуються некіепізоди-сни – за словами розробників, більш кінематографічні, чемдругие сегменти.

Судячи з побаченого, відсилання і стьоб над реаліями настільних ігор вlost in random неминучі. Це явно знайшло вираз і в назвахкарт, якими користується івен. Наприклад, розробники отличнознают, що двадцятка на двадцятигранному ж кубику – це критіческоепопаданіе. Що ще забавніше, олов редмальм не раз згадував натхнення команди, і серед них прозвучала … Остання god of war . Правда, в першу чергу говорилося про манереподачі історії. Очікувана тривалість пригоди – від 12 до16 годин, залежно від вашої допитливості при пошуку секретів.для тих же, хто хоче насолодитися сюжетом, крім стандартних рівнів складності, буде доступний спрощений «режим історії».

Zoink games називають lost in random своїм найамбітнішим дітищем – вони готували його до релізу майже чотири роки. На питання, чтоделает гру унікальною, розробники називають поєднання екшену, тактики і карткової системи, а також унікального сеттінга – девочкаі гральний кубик кидають виклик випадковості в гігантській настольнойігре. Що у них вийде в результаті, дізнаємося вже скоро-10 вересня, коли гра вийде на ps5, ps4, xbox series, xone, switch і pc.