В епоху переведення багатьох видів транспорту на електротягу не всі виробники вважають водневе паливо єдиною розумною альтернативою дизельному, коли мова йде про комерційні вантажоперевезення. Що входить в концерн volkswagen автовиробник man переконаний, що акумуляторні вантажівки окупають себе швидше, ніж водневі. Масове переведення автопарку на електротягу man почне в 2024 році.

Джерело зображення: electrek

Планами європейського автовиробника поділився в інтерв’ю handelsblatt генеральний директор андреас тостманн (andreas tostmann). З минулого року man почав випускати електричні версії вантажівок і автобусів, але тепер під натиском материнського концерну volkswagen електрифікацію продукції вирішено прискорити. Терміни повної відмови від використання дизельних двигунів поки не називаються, але масове виробництво акумуляторного комерційного транспорту man почне в 2024 році. З червня робітники проходять перепідготовку на випуск електромобілів, до кінця 2023 року весь персонал man повинен пройти навчання. На жаль, одне з підприємств з випуску вантажівок доведеться продати, а чисельність штату потрібно буде скоротити на 3500 осіб. Прийнято вважати, що виробництво електромобілів вимагає меншої кількості операцій з використанням ручної праці, тому подібна трансформація світить багатьом учасникам ринку.

За словами глави man, водневі силові установки менш вигідні в експлуатації, ніж електромобілі з акумуляторами. У всякому разі, вони ще довго не зможуть запропонувати порівнянну з дизелем вартість експлуатації транспорту, а для власників логістичних компаній це вирішальний показник. Спершу man випустить на ринок вантажні електромобілі, здатні проїжджати на одному заряді до 500 км, пізніше діапазон буде збільшений до 700-1000 км.активно буде розвиватися бізнес з виробництва електробусів, оскільки до кінця десятиліття дев’ять з десяти міських автобусів в європі повинні будуть пересуватися на електротязі.