Клифф Блежински, який відомий як провідний дизайнер студії Epic Games, що працював над створенням Gears of War і Unreal Tournament, заявив, що відмовляється займатися іграми, які продаються на дисках. Він упевнений, подібні ігри вже в минулому.

Блежински впевнений, що система, при якій розробники намагалися представити свої розробки на Е3 вже мертва. У зв’язку з цим розробник перестав працювати над іграми, які поширюються на дисках. Мережеві проекти прийшли їм на зміну, відповідно ними і буде займатися Кліфф. Причому, в їх створенні будуть приймати участь самі користувачі. За його словами, творці ігор не витягли урок з історії Minecraft. Досить просто викласти гру, а самі геймери доведуть її до розуму.

В даний час Клифф Блежински зайнятий розробкою гри Rust, яка доступна в рамках Steam Early Access. Саме так, він вважає, що зараз треба створювати ігри для ПК. Крім того Блежински веде роботу над власним проектом. На жаль, про нього практично ніякої інформації немає, проте раніше розробник говорив, що хотів би зробити онлайновий шутер в дусі Unreal Tournament. Напевно любов до подібним іграм у нього не викорінити!


Запис опублікована в Новини з мітками Клифф Блежински. Читати запис.

Навігація записів

Анонсований Sacred 3
Godus відзначиться системою монитезации