Один з провідних програмістів The Witcher 3: Wild Hunt, Балаш Торок, поділився з громадськістю нюансами розробки ігор для приставок нового покоління. З його слів, створювати ігри для PlayStation 4 для розробників дещо складніше, ніж для прямого конкурента консолі — Xbox One.

Також Балаш сказав, що особливої різниці продуктивності він не бачить між двома консолями. Не дивлячись на те, що пам’ять у PlayStation 4 працює швидше, в цілому обчислювальна потужність не має якихось серйозних розходжень. Але при цьому з Xbox One набагато легше працювати. Програміст сказав, що цю приставку легше розуміти. Причому, це пов’язано не тільки в схожості архітектури консолі з PC. Справа в тому, що саме середовище розробки, API і SDK дуже схожі на те, з чим розробникам доводиться мати справу при роботі з іграми для пк. А ось з PlayStation 4 справи йдуть трохи складніше. Але при цьому Балаш Торок помітив, що особисто для нього в цьому немає нічого страшного, так як раніше він займався написанням коду для PlayStation 3.

Нагадаємо, що сама гра для обох конслей, а також для комп’ютерів повинна з’явитися у продажу вже в наступному році, щоправда дата релізу поки що невідома.


Запис опублікована в Залізо, Новини з мітками The Witcher 3: Wild Hunt, Xbox One. Читати запис.

Навігація записів

Товари Amazon будуть доставляти літаючі дрони
Гра Siren не буде возоновлена