Дизайн-директор студії Monolith поділився деякими подробицями чергового рольового екшену — Middle-earth: Shadow of Mordor. Зокрема Майкл де Платер повідомив, що на різних платформах гра буде відрізнятися графікою.Як він повідомив, студія робить акцент Xbox One і останню PS. Тобто всі зусилля студії спрямовані на створення екшна для сучасних приставок, а вже потім студія буде робити все можливе, щоб отримати максимум якості для приставок минулого покоління.

Також Платер зазначив, що ігрова механіка, сюжет, і всі інші основні елементи гри не будуть відрізнятися на всіх платформах. Однак відмінності можна буде побачити в системі в системі Nemesis, яка дозволить головному герою контролювати розум орків і тим самим змушувати їх виконувати різні завдання. Ця система дозволить навіть налаштовувати орків один проти інших на інших супротивників.

Як заявив розробник, дана система є комплексною і дуже складною, тому повноцінно реалізувати її для старих приставок не повчиться. Тому можливості протагоніста з управління чужого розуму будуть дуже обмежені.


Запис опублікована в Новини з мітками Middle-earth: Shadow of Mordor. Читати запис.

Навігація записів

Реліз Neverwinter Online
Чергова серія Gears of Warуже у розробці