Геймдизайнер Пітер Моліна розповів громадськості, що його новий проект Godus буде відрізнятися незвичайною системою монетизації.

Як вважає Моліна велика частина сучасних ігор наче молот вибивають гроші з геймерів. Їх принцип дуже, хочеш вигравати – плати, в іншому випадку доводиться тепреть поразки. Розробнику подібні схеми абсолютно не подобаються. Тому в Godus буде використана інша систему монетизації – користувачі не будуть мати доступ до магазину до тих пір, поки не стануть до цього готові. Швидше за все, доступ до магазину буде в якості бонусу відкриватися після досягнення якогось певного рівня, а до цього доведеться добиватися успіху самотужки.

Нагадаємо, що нещодавно геймдизайнер публічно критикував ЕА за те, що в мобільному рімейк легендарної гри Dungeon Keeper застосували монетизацію.

Кошти на гру Godus Пітер Моліна зі своєю студією 22Cans збирав за допомогою популярного нині сервісу Kickstarter. Відкрите бета-тестування для Mac і PC стартувало ще восени минулого року. У цьому році слід очікувати реліз, правда точна дата ще не визначена. Про неї ми інформуємо вас відразу, як стане відомо.


Запис опублікована в Новини.

Навігація записів

Клифф Блежински буде займатися мережевими проектами
Valve не збирає інформацію про користувачів